Kristály Zoli Team

MENÜ

Bemutatkozás

Üdvözöljük a Betterware-nél, ennél a nagymúltú,brit gyökerekkel rendelkező nemzetközi vállalatnál. A  Betterware céget 1928-ban Kelet- Londonban alapította Albert Edward Clark és Edward Ernest Willis, Betterwear néven. A közvetlen eladási forma, ahogy a háztartási eszközöket és készülékeket értékesítették nagy sikert hozott. Az üzlet annyira sikeres lett, hogy a 30-as évek elején Romfordban gyárat nyitottak. A termékskála bővült és a cég nevét Betterware-re változtatták, hogy hangsúlyozzák a sokszínűségüket.

A Betterware nagyon gyorsan jelentős helyet foglalt el azon vállalatok között, amelyek közvetlen értékesítéssel foglalkoztak.

A 60-as évek dinamikus növekedést hozott az értékesítésben és a Betterware cég a hat vezető háztartási cég közé emelkedett.

Old Betterware logo A 80-as években megnyitották hálózatukat Franciaországban, Spanyolországban, Németországban és Ausztriában. A külföldi értékesítés kétszeresen, majd hamarosan háromszorosan meghaladta a Brit értékesítési mutatókat. Az új katalógusok, a külföldi terjeszkedés, a nagyobb értékesítés új befektetési lehetőségeket hozott.

A 90-es években a cég részvényeinek értéke olyan rohamosan nőtt, hogy a Financial Times szerint a top 500 vállalat közé került be. Jelenleg a Betterware egy modern cég, erős piaci pozícióval. Termékeink kiváló hírnévvel rendelkeznek és folyamatosan új ötleteket, megoldásokat biztosítanak az egész család számára. A Betterware képviselői 7 millió ügyfelet látnak el termékeinkkel Európában, Közép-Amerikában, Ausztráliában és Ázsiában.

2007 A cég elkezdi működését Lengyelországban. Ma már a háztartási termékek mellett étrend-kiegészítőkkel, wellness- és szépségápolási termékekkel is állnak a vásárlók rendelkezésére. (Blue Nature)

2013 A Cseh köztársaságban is elindul a cég és látványosan meghódítja a cseh piacot. A gazdag portfólió a cseh közösség nagy elismerésével találkozik.

2014 A cseh piac dinamikus fejlődése természetesen átirányítja a Betterware tevékenységét Szlovákiába.

2016 A Betterware megkezdi tevékenységét Magyarországon. És ez még nem az utolsó állomás…. Értékeink, küldetésünk Célunk az, hogy javítsuk a családi élet minőségét. Ötleteket adjunk egy jobban, könnyebben működő háztartásra. Képviselőinknek segítünk elérni az anyagi függetlenséget és biztosítjuk szakmai fejlődésüket. Ügyfeleink Hisszük, hogy megkönnyítjük ügyfeleinknek a házimunkát, az otthoni teendőket, segítünk abban, hogy életük kényelmesebb legyen, több időt tölthessenek a családdal, barátokkal.

A Betterware évente kb. 400 féle új terméket dob piacra. Képviselőink

Esélyt szeretnénk adni bárkinek, aki szeretné fejleszteni képességeit, és törekszik arra, hogy javítson az életminőségén. A Betterware marketing terv lehetővé teszi, hogy gyorsan és dinamikusan fejlessze a saját üzletét, kockázat, erőfeszítések és befektetési alapok nélkül.

Mi az MLM? Üzleti elemzők szerint a közvetlen értékesítés, különösen a multi-level marketing (MLM) az egyik legdinamikusabban fejlődő iparág. Ez a tendencia folytatódni fog. Bár a világon már több, mint 200 éves hagyománya van.( Az első termék közvetlen értékesítésben 1768-ben került eladásra).

Magyarországon ez az üzletág az 1990-es évektől vált ismertté. Minden évben egyre több az ügyfelek száma, akik ezt a vásárlási módot választották és akik saját vállalkozást építenek a közvetlen értékesítés segítségével. És ez nem is csoda! Az MLM egy esélyegyenlőséget biztosító üzlet, akit ilyen munka érdekel szabadságra, függetlenségre, személyes fejlődésre vágyik, szakmai és anyagi sikereket szeretne elérni. Itt nem számít, hogy hány éves, mi a végzettsége, van-e szakmai tapasztalata, van-e családja, van-e gyereke….. Az is lényegtelen, hogy képes-e eladni.

Az a lényeg, hogy a termékeket használja és ajánlja ismerőseinek. Az ajánlás a legjobb értékesítési technika. A közvetlen értékesítés előnyös az ügyfelek számára is. El lehet kerülni a hagyományos kereskedelemre jellemző dolgokat (nagykereskedő raktár-kiskereskedő vagy más közvetítők). A közvetlen értékesítésű cégek jó áron, jó minőséggel, magas árrés nélkül árulhatják termékeiket. 

Asztali nézet